Go morron!

Har sovit så där bra i natt, benen och ryggen värker på mej. Björn sov nog väldigt gott iaf, han höll på att försova sej så jag va lite snäll och fixade mackorna till han.
Som tur är så somnar inte handen längre, är nog för att jag inte jobbar nu, ganska skönt att slippa men man saknar ju trorts allt att montera sågarna och framför allt arbetskamraterna!

Idag kl 10 så ska jag iaf en sväng till jobbet och kolla läget, de flesta som har blivit uppsagda är nu permiterade så varje torsdag kl 10 ska vi va på jobbet.

Det snöar så mysigt utanför, fast nu vill jag egentligen bara ha vår å sommar!!
Bäst att slita sej från datorn nu och fixa iordning mej så jag kommer iväg i tid, kan ta ett tag med nya frillan.

Puss


Kommentarer
Postat av: Lea

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-13 @ 00:00:14
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0