Soffpotatisen!

Sitter i soffan och läser lite olika bloggar. Funderar på vad man kan göra ikväll, Björn är ju nere i garaget så det är bara jag och lille kissemiss hemma. Åker kanske ner och "tittar till" han lite, har ju faktiskt vart hemma nästan hela dagen idag och det enda "vettiga" jag lyckats göra är å städa ur kylskåpet, diskat och storhandlat för en stund sedan, lyckades handla för över 1000- lappen men nu har vi mat så det räcker ett tag iaf.

Läste mamma Beckas blogg innan, kollade på bilder när hon var gravid med tvillingarna jösses vilken mage! Och jag gnäller över att det är jobbigt med min lilla mage.
Man saknar verkligen sin gamla kropp, sina kläder man brukade ha. Men men det är ju bara tre månader kvar sen så ska jag och lilla bebben ut och gå. Skönt att det är vår/sommar sen när lillen tittar ut.

Nu får det bli en bit ostkaka med vaniljglass!

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 04:58:09
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0