Jodå så att......nu får du allt rycka upp dej!!

Usch vad kass jag har vart på att skriva, har nog kommit in i en liten depression tror jag. Har verkligen ingen lust med något, de senaste dagarna har bestått av att ligga i sängen nästan hela dagarna å glo på datorn.
Vad jag gnäller =)

I söndags så var jag och Bella å fixade naglarna hos en elev, blev väll hyffsat nöjd. Har ju aldrig haft gel naglar innan bara sådana som man limmar på själv. Satt igår och pysslade lite med naglarna, så nu är dom oranga med glittriga tippar och stenar på tummarna.

Måste gå och duscha och fixa til mej, håller på att förfalla totalt. Dags å raka bena å lite sådant så man känner sej snygg å fräsch! Det hjälper verkligen att fixa lite med sej själv när man är allmänt deppig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0